Ο χωρίς σκέψη σεβασμός προς την εξουσία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας...

Albert Einstein

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Δεν έχω τα όπλα εκείνα να κοιτάξω κατάματα τους ψηφοφόρους μου…


Μετά τον Θεόδωρο Πάγκαλο που χθες ανακοίνωσε ότι δεν θα είναι υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές, σήμερα ήταν η σειρά του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης, Σωκράτη Ξυνίδη, να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.
"Εγώ δεν έχω τα όπλα εκείνα να κοιτάξω κατάματα τους ψηφοφόρους μου όπως κοίταξα το 2009 σε κάποια πράγματα τα οποία πίστεψα, και δεν μπορώ να το ξανακάνω προκειμένου να τους πείσω να ψηφίσουν τον δικό μου πολιτικό σχηματισμό και εμένα προσωπικά. Άρα η επιλογή είναι ότι από την ώρα που δεν μπορώ να το κάνω πρέπει να καθίσω στην άκρη", τόνισε ο κ. Ξυνίδης μιλώντας στην πρωϊνή εκπομπή της ΝΕΤ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: