Ο χωρίς σκέψη σεβασμός προς την εξουσία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας...

Albert Einstein

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Ο φιλελεύθερος κομμουνιστής...


....Προσωπικά δηλώνω φιλελεύθερος. Πιστεύω στην ελεύθερη οικονομία σε αντίθεση προς τον κρατισμό. Πιστεύω στον παγκόσμιο φιλελευθερισμό όμως με κανόνες, όχι τύπου «καζίνο» και αισχροκέρδειας όπως έχει καταλήξει. Πιστεύω ότι τα spreads, τα CDS (ασφάλιστρα κινδύνου) κ.α. πρέπει να υπακούουν σε παγκόσμιους παγιωμένους νόμους.....
Αυτά σχετικά με τις προσωπικές μου πολιτικές αντιλήψεις.
  Τι άλλαξε όμως και από φιλελεύθερος στις εκλογές της 6 Μαΐου μεταλλάσσομαι στις επόμενες εκλογές της 17 Ιούνη σε κομμουνιστή και μάλιστα σε «παραδοσιακό», σε οπαδό του ΚΚΕ;…! (Θεέ μου! το έγραψα και ανατρίχιασα αλλά θα συνηθίσω.) Γιατί υποστηρίζω το ΚΚΕ τη στιγμή που ο «αέρας» σ’ αυτές τις εκλογές φυσάει όσο ποτέ άλλοτε (για πρώτη και ενδεχομένως για τελευταία φορά…) προς ένα άλλο αριστερό κόμμα: τον ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί αντιδρώ στο κυρίαρχο «ρεύμα» που μετατοπίζεται από το κέντρο, την κεντροαριστερά, ακόμη και την κεντροδεξιά προς τον ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί όλα αυτά τη στιγμή που «λογικά», ως φιλελεύθερος, θα έπρεπε να προβληματίζομαι μεταξύ Νέας Δημοκρατίας ή Δράσης; Πριν εξηγήσω το λόγο της μεταστροφής μου να σας πω ότι και αυτή τη φορά ψηφίζω θετικά. Ούτε από οργή ούτε από λύπη ή αντίδραση. Επιλέγω το ΚΚΕ θεωρώντας ότι είναι καλό να υπάρχει στη βουλή και όχι επειδή πχ. Τα οικονομικά μου πάνε τον τελευταίο καιρό κατά διαόλου. Και επιλέγω ένα αριστερό κόμμα με θετική διάθεση εγώ ο φιλελεύθερος!
.... Αν πράγματι οι δημοσκοπήσεις δείχνουν «το κόμμα του λαού» κοντά στο ισχνό 4% με τάση για επιπλέον αποδυνάμωση τότε… τότε… τι γίνεται; Είναι δυνατόν η επόμενη Βουλή να μην έχει το ΚΚΕ στα έδρανα της; Είναι έτοιμη η Βουλή ν’ αποδεχτεί την απουσία του ΚΚΕ απ’ τα έδρανά της; Είναι έτοιμη η κοινωνία ν’ αποδεχτεί την απουσία του ΚΚΕ απ’ τη Βουλή; Βέβαια το πιο πιθανό οι παραπάνω φόβοι μου να είναι υπερβολικοί, όμως εγώ, ο φιλελεύθερος, στις ερχόμενες εκλογές θα «ρίξω δαγκωτό» ΚΚΕ ώστε τουλάχιστον να είμαι εντάξει απέναντι στη συνείδησή μου.
πηγη ΠΟΝΤΙΚΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: