Ο χωρίς σκέψη σεβασμός προς την εξουσία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας...

Albert Einstein

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

δήμος χωρίς τιμή

Γράφει ο Τάσος Τασιόπουλος
Τρία χρόνια τώρα όλοι οι δημότες του καλλικρατικού δήμου Αλεξάνδρειας είναι μάρτυρες ενός τρόπου διοίκησης, ο οποίος θα κριθεί στις επόμενες δημοτικές εκλογές, τον Ιούνιο του 2014.

Άρα είναι καιρός να ανοίξει μία συζήτηση για να καταγραφούν τα υπέρ και τα κατά και να αναδειχτούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της δημοτικής περιόδου που διανύουμε ώστε στο τέλος να μην μπορεί να καταλήξει κανένας στον «βολικό φταίχτη» που είναι, είτε η επίκληση της άγνοιας, είτε ο μετανιωμένος κοψοχέρης.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σε παρακαλώ τώρα. Ο Δημητριάδης γνωρίζει πότε θα βάλει τα δέντρα στην Βετσοπούλου αυτά ντε που δεν έβαλε ο άλλος ο Γκιόνογλου, τις μανώλιες εννοώ. Γνωρίζει ακριβώς πότε πρέπει να ασχοληθεί με τα κουνούπια, γνωρίζει για όλα και για τα πάντα!!! όλα κι όλα εγώ είμαι γεωπόνος δεν ξέρω εγώ την δουλειά μου έτσι δεν έλεγε μέσα στο δημοτικό συμβούλιο απαντώντας στον Τσιάπλα. Τι να πούμε ό άνθρωπος αυτός αλλά και οι συν αυτώ, όσοι τον στηρίζουν ή τον περιστοιχίζουν μέσα και έξω από το δημοτικό συμβούλιο πραγματικά ξέρουν πολύ καλά την δουλεία τους. Αλλά βέβαια ξέρουν πολύ καλά και οι δημότες που τους ψήφισαν που ίσως μπορεί, λέμε τώρα... να τους κατάλαβαν... σε καμμιά 50αριά χρόνια μμμμ!!! ίσως λέω εγώ τώρα. Για αυτό λοιπόν να μην ανησυχείτε ο Δημητριάδης και το Δημοτικό Συμβούλιο φροντίζει για σας πρίν από σaς.....
The Saint.