Ο χωρίς σκέψη σεβασμός προς την εξουσία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας...

Albert Einstein

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Ημέρα του νερού και της ....ντροπής !

Στην αργατιά, στη χωριατιά, το χιόνι, η γρίπη, η πείνα, οι λύκοι,
ποτάμια, πέλαγος, στεριές, ξολοθρεμός και φρίκη.
Χειμώνας άγριος - κι η φωτιά, καλοκαιριά στην κάμαρά μου.
Ντρέπομαι για τη ζέστα μου και για την ανθρωπιά μου.
Κωστής Παλαμάς

Κάθε φορά που αγοράζω εμφιαλωμένα νερά, νοιώθω προς στιγμήν σαν σε μειονεκτική θέση σε σχέση με τους συνδημότες μου που διαθέτουν πανάκριβα συστήματα καθαρισμού του νερού που πίνουν.
Ύστερα όμως σκέφτομαι το σύνολο σχεδόν των συμπολιτών μου που πίνουν αφιλτράριστο το νερό της βρύσης τους και ντρέπομαι για την ...ανθρωπιά μου.
 Τελικά αυτή η ....ντροπή, μπορεί πιθανόν να μην θεραπεύει κανένα άλλο,παρά τις προσπάθειες μου, αλλά σίγουρα εμένα πολύ με ωφελεί.......
Χρήστος Αλευράς 22/3/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: